نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی ارزیابی وضعیت مؤلفه‌های ساختاری حکمرانی خوب در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 89-103]
  • آموزش عالی شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر آینده آموزش عالی با رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 3-52]
  • آموزش کارکنان ارائه مدل جعبه سیاه انتقال آموزش در توسعه کارکنان با رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 181-214]
  • آوای سازمانی ارتباط بین آوای سازمانی و توسعه حرفه‌ای کارکنان؛ واسطه‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 103-128]
  • آینده‌پژوهی شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر آینده آموزش عالی با رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 3-52]

ا

  • اثربخشی ارتباطات بررسی تأثیر تقویت مهارت‌های ارتباطی کارکنان بر عملکرد فرانقش با نقش میانجی اثربخشی ارتباطات [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
  • اجتماع‌محور توسعه اجتماع‌محور: واکاوی عناصر مؤثر بر اجرای اجتماع‌محور خط‌‌مشی‌ها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 169-190]
  • اداره امور توسعه نقد مدیریت دولتی و مدیریت توسعه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
  • اداره امور عمومی مبانی فلسفی نهضت‌های بخش عمومی: گذار از نهضت اداره امور عمومی سنتی به مدیریت ارزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-75]
  • ارزیابی خط‌مشی عمومی عارضه‌یابی و اولویت‌بندی چالش‌های اجرای خط‌مشی خصوصی‌سازی با تأکید بر سیاست‌های کلّی اصل 44 قانون اساسی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 129-168]
  • ارزیابی عملکرد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-114]
  • ازدیاد اولاد مروری بر نسل‌های منابع انسانی در محیط‌های کاری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 3-36]
  • استانداری گیلان ارزیابی و سنجش سواد مالی کارکنان استانداری گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 125-146]
  • استان کردستان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-114]
  • استرس شغلی بررسی رابطه استرس شغلی و قصد ماندن با نقش تعدیل‌گر جو سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-41]
  • اصلاح نظام اداری سازمان هوشمند؛ رهیافت توسعه مبتنی بر اصلاح نظام اداری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 43-60]
  • افزایش بهره‌وری تعیین نقش بودجه‌ریزی عملیاتی بر بهبود عملکرد مالی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 53-78]
  • انتقال آموزش ارائه مدل جعبه سیاه انتقال آموزش در توسعه کارکنان با رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 181-214]
  • ایدئولوژی سیاسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر کارآمدی دولت با نقش واسطه‌ای کیفیت بوروکراسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-40]

ب

  • بازآفرینی دولت طراحی الگوی بازآفرینی دولت با تأکید بر نقش جامعه مدنی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 61-85]
  • برنامه‌های کارمندیاری مدیریت تضاد کار و زندگی با برنامه‌های کارمندیاری در شرایط بحران اقتصادی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران سنجش میزان رضایت ارباب‌ رجوع به روش تصمیم‌گیری چندمعیاره کریتیک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-127]
  • بودجه‌بندی تعیین نقش بودجه‌ریزی عملیاتی بر بهبود عملکرد مالی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 53-78]
  • بودجه‌ریزی تعیین نقش بودجه‌ریزی عملیاتی بر بهبود عملکرد مالی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 53-78]
  • بوروکراسی نقد مدیریت دولتی و مدیریت توسعه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]

پ

  • پارادایم مبانی فلسفی نهضت‌های بخش عمومی: گذار از نهضت اداره امور عمومی سنتی به مدیریت ارزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-75]
  • پاسخ‌گویی کشف اصول حکمرانی سازمانی در سازمان‌های عام‌ المنفعه ‌ایرانی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 37-72]

ت

  • تحلیل تاثیرمتقابل شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر آینده آموزش عالی با رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 3-52]
  • تحلیل سلسله ‌مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-114]
  • تحول ارتقاء کیفیت حکمرانی؛ به سوی آینده‌ای بهتر [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره سنجش میزان رضایت ارباب‌ رجوع به روش تصمیم‌گیری چندمعیاره کریتیک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-127]
  • تعالی خدمات عمومی تعالی خدمات عمومی و شبه پارادایم‌های مدیریت دولتی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 176-198]
  • تکنولوژی آموزشی ارائه مدل جعبه سیاه انتقال آموزش در توسعه کارکنان با رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 181-214]
  • توسعه حکمرانی و توسعه [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • توسعه ارتقاء کیفیت حکمرانی؛ به سوی آینده‌ای بهتر [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • توسعه سازمان هوشمند؛ رهیافت توسعه مبتنی بر اصلاح نظام اداری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 43-60]
  • توسعه توسعه اجتماع‌محور: واکاوی عناصر مؤثر بر اجرای اجتماع‌محور خط‌‌مشی‌ها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 169-190]
  • توسعه حرفه‌ای ارتباط بین آوای سازمانی و توسعه حرفه‌ای کارکنان؛ واسطه‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 103-128]

ج

  • جامعه مدنی طراحی الگوی بازآفرینی دولت با تأکید بر نقش جامعه مدنی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 61-85]
  • جو سازمانی بررسی رابطه استرس شغلی و قصد ماندن با نقش تعدیل‌گر جو سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-41]

ح

  • حکمرانی حکمرانی و توسعه [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • حکمرانی ارتقاء کیفیت حکمرانی؛ به سوی آینده‌ای بهتر [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • حکمرانی الکترونیک شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار و توسعه حکمرانی الکترونیک در سازمان‌های دولتی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-25]
  • حکمرانی خوب ارزیابی وضعیت مؤلفه‌های ساختاری حکمرانی خوب در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 89-103]
  • حکمرانی سازمانی کشف اصول حکمرانی سازمانی در سازمان‌های عام‌ المنفعه ‌ایرانی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 37-72]
  • حمایت سازمانی ادراک‌شده مدیریت تضاد کار و زندگی با برنامه‌های کارمندیاری در شرایط بحران اقتصادی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]

خ

  • خستگی عاطفی نقش درک کارمند از گوش‌سپاری سرپرست برخستگی عاطفی، قصد خروج و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 79-102]
  • خصوصی‌سازی عارضه‌یابی و اولویت‌بندی چالش‌های اجرای خط‌مشی خصوصی‌سازی با تأکید بر سیاست‌های کلّی اصل 44 قانون اساسی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 129-168]
  • خط‌مشی توسعه اجتماع‌محور: واکاوی عناصر مؤثر بر اجرای اجتماع‌محور خط‌‌مشی‌ها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 169-190]
  • خودکارآمدی ارتباط بین آوای سازمانی و توسعه حرفه‌ای کارکنان؛ واسطه‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 103-128]

د

  • دانشگاه سیستان و بلوچستان ارزیابی وضعیت مؤلفه‌های ساختاری حکمرانی خوب در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 89-103]
  • درآمد عمومی دولت درآمدهای رانتی و تاثیر آن بر روی ظرفیت دولت‌‏ها در بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 103-142]
  • درک کارمند نقش درک کارمند از گوش‌سپاری سرپرست برخستگی عاطفی، قصد خروج و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 79-102]
  • دموکراسی طراحی الگوی بازآفرینی دولت با تأکید بر نقش جامعه مدنی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 61-85]

ر

  • رؤسای دادگستری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-114]
  • رانت استراتژیک درآمدهای رانتی و تاثیر آن بر روی ظرفیت دولت‌‏ها در بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 103-142]
  • رانت منابع طبیعی درآمدهای رانتی و تاثیر آن بر روی ظرفیت دولت‌‏ها در بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 103-142]
  • رضایت شغلی مدیریت تضاد کار و زندگی با برنامه‌های کارمندیاری در شرایط بحران اقتصادی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • رضایتمندی ارباب‌رجوع سنجش میزان رضایت ارباب‌ رجوع به روش تصمیم‌گیری چندمعیاره کریتیک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-127]
  • رفتار شهروند سازمانی نقش درک کارمند از گوش‌سپاری سرپرست برخستگی عاطفی، قصد خروج و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 79-102]
  • روش تحلیل عاملی تأییدی توسعه یک مدل مدیریت منابع انسانی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 73-102]
  • روش دلفی شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار و توسعه حکمرانی الکترونیک در سازمان‌های دولتی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-25]
  • رویکرد فراترکیب ارائه مدل جعبه سیاه انتقال آموزش در توسعه کارکنان با رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 181-214]

س

  • سازمان عام‌المنفعه کشف اصول حکمرانی سازمانی در سازمان‌های عام‌ المنفعه ‌ایرانی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 37-72]
  • سازمان‌های اقتصادمحور تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر کارآمدی دولت با نقش واسطه‌ای کیفیت بوروکراسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-40]
  • سازمان‌های دولتی شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار و توسعه حکمرانی الکترونیک در سازمان‌های دولتی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-25]
  • سازمان هوشمند سازمان هوشمند؛ رهیافت توسعه مبتنی بر اصلاح نظام اداری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 43-60]
  • سرمایه روان‌شناختی ارتباط بین آوای سازمانی و توسعه حرفه‌ای کارکنان؛ واسطه‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 103-128]
  • سلامت سازمانی بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر عدالت و سلامت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 103-124]
  • سنت‌گرایان مروری بر نسل‌های منابع انسانی در محیط‌های کاری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 3-36]
  • سواد مالی ارزیابی و سنجش سواد مالی کارکنان استانداری گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 125-146]
  • سیاست‌گذاری بررسی عقلانیت در سیاست‌گذاری عمومی با روش فرا ترکیب [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 143-180]
  • سیاست‌گذاری عمومی بررسی عقلانیت در سیاست‌گذاری عمومی با روش فرا ترکیب [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 143-180]
  • سیاست‌های کلی اصل عارضه‌یابی و اولویت‌بندی چالش‌های اجرای خط‌مشی خصوصی‌سازی با تأکید بر سیاست‌های کلّی اصل 44 قانون اساسی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 129-168]

ش

  • شایستگی‌های منابع انسانی توسعه یک مدل مدیریت منابع انسانی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 73-102]
  • شفافیت کشف اصول حکمرانی سازمانی در سازمان‌های عام‌ المنفعه ‌ایرانی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 37-72]

ظ

  • ظرفیت دولت درآمدهای رانتی و تاثیر آن بر روی ظرفیت دولت‌‏ها در بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 103-142]

ع

  • عارضه‌یابی اجرای خط‌مشی عمومی عارضه‌یابی و اولویت‌بندی چالش‌های اجرای خط‌مشی خصوصی‌سازی با تأکید بر سیاست‌های کلّی اصل 44 قانون اساسی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 129-168]
  • عدالت اجتماعی طراحی الگوی بازآفرینی دولت با تأکید بر نقش جامعه مدنی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 61-85]
  • عدالت سازمانی بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر عدالت و سلامت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 103-124]
  • عقلانیت بررسی عقلانیت در سیاست‌گذاری عمومی با روش فرا ترکیب [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 143-180]
  • عملکرد فرانقش بررسی تأثیر تقویت مهارت‌های ارتباطی کارکنان بر عملکرد فرانقش با نقش میانجی اثربخشی ارتباطات [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
  • عملکرد مالی تعیین نقش بودجه‌ریزی عملیاتی بر بهبود عملکرد مالی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 53-78]
  • عوامل کلیدی شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر آینده آموزش عالی با رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 3-52]

ف

  • فراترکیب بررسی عقلانیت در سیاست‌گذاری عمومی با روش فرا ترکیب [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 143-180]
  • فرهنگ سازمانی بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر عدالت و سلامت سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 103-124]
  • فلسفه مبانی فلسفی نهضت‌های بخش عمومی: گذار از نهضت اداره امور عمومی سنتی به مدیریت ارزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-75]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی الگوی بازآفرینی دولت با تأکید بر نقش جامعه مدنی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 61-85]

ق

  • قصد خروج نقش درک کارمند از گوش‌سپاری سرپرست برخستگی عاطفی، قصد خروج و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 79-102]
  • قصد ماندن بررسی رابطه استرس شغلی و قصد ماندن با نقش تعدیل‌گر جو سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-41]
  • قواعد رویه‌‌ای بودجه‌‌بندی رویه‌‌ای: رویکردی هنجاری به نقش بودجه‌‌بندی عمومی در ساخت واقعیت آینده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 147-175]

ک

  • کارآمدی دولت تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر کارآمدی دولت با نقش واسطه‌ای کیفیت بوروکراسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-40]
  • کار تیمی ارتباط بین آوای سازمانی و توسعه حرفه‌ای کارکنان؛ واسطه‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 103-128]
  • کرتیک سنجش میزان رضایت ارباب‌ رجوع به روش تصمیم‌گیری چندمعیاره کریتیک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-127]
  • کیفیت بوروکراسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر کارآمدی دولت با نقش واسطه‌ای کیفیت بوروکراسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-40]

م

  • مؤلفه‌های ساختاری ارزیابی وضعیت مؤلفه‌های ساختاری حکمرانی خوب در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 89-103]
  • مبانی فلسفی مبانی فلسفی نهضت‌های بخش عمومی: گذار از نهضت اداره امور عمومی سنتی به مدیریت ارزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-75]
  • مدل مدیریت منابع انسانی شایسته محور اولریچ توسعه یک مدل مدیریت منابع انسانی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 73-102]
  • مدل معادلات ساختاری توسعه یک مدل مدیریت منابع انسانی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 73-102]
  • مدیریت حکمرانی و توسعه [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • مدیریت تضاد کار- خانواده مدیریت تضاد کار و زندگی با برنامه‌های کارمندیاری در شرایط بحران اقتصادی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • مدیریت دولتی مبانی فلسفی نهضت‌های بخش عمومی: گذار از نهضت اداره امور عمومی سنتی به مدیریت ارزش عمومی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-75]
  • مدیریت دولتی ایران نقد مدیریت دولتی و مدیریت توسعه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
  • مدیریت منابع انسانی نقش مدیریت منابع انسانی در نوآوری سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 77-88]
  • مدیریت منابع انسانی کارآفرینانه نقش مدیریت منابع انسانی در نوآوری سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 77-88]
  • مدیریت منابع انسانی کنترل‌محور نقش مدیریت منابع انسانی در نوآوری سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 77-88]
  • مدیریت هوشمند سازمان هوشمند؛ رهیافت توسعه مبتنی بر اصلاح نظام اداری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 43-60]
  • مشکل عمومی بودجه‌‌بندی رویه‌‌ای: رویکردی هنجاری به نقش بودجه‌‌بندی عمومی در ساخت واقعیت آینده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 147-175]
  • منطق فعالیت حکومت بودجه‌‌بندی رویه‌‌ای: رویکردی هنجاری به نقش بودجه‌‌بندی عمومی در ساخت واقعیت آینده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 147-175]
  • منفعت عمومی بودجه‌‌بندی رویه‌‌ای: رویکردی هنجاری به نقش بودجه‌‌بندی عمومی در ساخت واقعیت آینده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 147-175]
  • مهارت‌های ارتباطی بررسی تأثیر تقویت مهارت‌های ارتباطی کارکنان بر عملکرد فرانقش با نقش میانجی اثربخشی ارتباطات [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]

ن

  • نسل X مروری بر نسل‌های منابع انسانی در محیط‌های کاری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 3-36]
  • نسل Y مروری بر نسل‌های منابع انسانی در محیط‌های کاری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 3-36]
  • نسل z مروری بر نسل‌های منابع انسانی در محیط‌های کاری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 3-36]
  • نظام اداری نقد مدیریت دولتی و مدیریت توسعه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
  • نظام‌های اجتماعی نقد مدیریت دولتی و مدیریت توسعه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
  • نفرین منابع طبیعی درآمدهای رانتی و تاثیر آن بر روی ظرفیت دولت‌‏ها در بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 103-142]
  • نوآوری سازمانی نقش مدیریت منابع انسانی در نوآوری سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 77-88]

و

  • ویژگی‌های جمعیت‌شناختی ارزیابی و سنجش سواد مالی کارکنان استانداری گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 125-146]
  • ویکور سنجش میزان رضایت ارباب‌ رجوع به روش تصمیم‌گیری چندمعیاره کریتیک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-127]